tot aici.


Feels so right
So right...

*scottish accent*
*cheap imitation of the SICK BOY* : Some things,in life are better than any drug,some thing likje the sun...

sunt captiva undeva intre lumea de ieri,mizerabila,plina de nervi si nesiguranta,probleme financiare,crize sociale,temperamentale si lumea de azi,un prezent fara viitor,un prezent neutru fara toate grijile cotidiene.
dimineata m-am trezit cu o depresie puternica,dar evident ca pana mi-am terminat cafeaua si mi-am fumat doza de 4 tigari,mi-am revenit.
a fost totul bine,si soarele de dimineata,si muzica pe care nu o prea auzeam in casti(cred ca asurzesc)mi-au fost aproape tot drumul de 15 minute,lenes si pustiu,pe bulevard.
am lasat pe fundul cestii de cafea tot ce simteam ca era rau.
evident,lucrurile bune au inceput azi noapte la 12 si dimineata la 8:30 s-au continuat la scoala.

deocamdata e bine.ma gandesc la motoare,la masini,la soare,la mult mult vin,la multe alte lucruri verzi,la noptile ce se sfansesc prea repede,la oameni cu peruca mea mov,la parul meu sintetic de verde,la zambete si masajele Adinei,la la cheful de vineri,la toot.
nu pot sa fiu trista,evit cu totul starea de melancolie,evit planurile,evit sa ma gandesc ca deja o saptamana s-a dus.
mai avem una,si ne facem de cap.

Multumesc Adina & co.

trepi trepi :))

----------------
Now playing: Thievery Corporation Feat. Emiliana Torrini - Until The Morning
via FoxyTunes