aceste zile care.

care ...care... care... care... au un parfum atat de intens de lene si somn,de dosare si legislatie,de bani,de vin,de multe alte "goodies",incat mai ca-mi vine sa cred ca sunt intr-un vis ciudat.
eh,muncesc si muncesc si iar muncesc,pentru ca ma astepta o vara plina,pentru ca in fata mea am doua saptamani tare faine,care totusi,necesita finantare.
tot la 3 zile descopar ceva nou de care devin legata ca si un mos si o baba pe un sutien.
am gasit vineri noapte Talamasca - Zodiac,trantit pe o alta partitie decat cea cu muzica.
sambata dupa-masa am gasit Talamasca-Zodiac : Cancer , mai exact minutul 5:24 unde incepe toata partea faina.imi tot pun de atunci intrebarea : cum am putut trai fara sa aud bucata aia?
trecand peste asta.
acum sunt doar cu tata acasa.cu el as putea trai fericita multi ani,fara probleme.desi avem aceeasi personalitate(suntem rai amandoi,tipam,ne enervam si facem scandal) vad ca fara prezenta mamei sau a fratelui meu,suntem chiar ok.
uite care-i faza,mama,fratemiu si bebelusa(prietena lui) s-au dus la matusa-mea.tata si nici eu nu o suportam pe fiinta aia.de fapt,nu suportam nicio ruda din partea mamei.pentru ca,la fel ca ea,toate-s ipocrite,mincinoase,addictive,etc.
cu tata e bine.i-am pus masa,i-am facut cafea,am spalat vase,mi-am luat teancul de dosare care mi l-a predat "in secretariat",eu imi vad de ttreaba mea,el de-a lui.
mai stam la o tigara,mai povestim ,e ok.
mamei o sa-i fac o supriza pentru ca azi dorm acasa,dar eh.se mai intampla.cand cineva are nevoie de ajutor...nu,cand cineva hiper drag,are nevoie de ajutor,in special in domeniul sentimental,si are nevoie de casa goala,e musai sa stai pe curul tau in patul de acasa si sa te gandesti cat de bine o duce.
I'm a workaholic,azi lucrez, e numai bine ca mi-a dat Adina liber.
azi am chef iar de trainspotting,da mi-e cartea la adina.
azi am chef sa stau treaza,sa fumez,sa beau cafea,sa lucrez.
mai rar asa ceva.
azi ma doare piciorul stang,semn ca se schimba vremea.
e aiurea.imi trece.
ma simt bine,oarecum high.
heh...