lucrurile bune incepu cu SU (z)





zilele de marti par a fi spectaculoase,in ultima vreme.
totul a inceput intr-o zi de marti,pe 19 mai,cand eu si Sunaina ne-am hotarat sa mergem la BORC.weekend superb.masini multe si murdare in contrast cu soarele.seri incredibile,terminate la rasarit.
s-a continuat printr-o alta zi de marti,9 iunie,o seara deliranta,terminata dimineata,pe fuga,cu ochii mari,umflati.
azi,17 iunie,o zi de marti,descopar ca sunt o mica vedeta.hehe,am aparut pe blogul Suzuki dojo.
citez : "Shuni ma duce int-run bar vis-a-vis sa testam pulsul Clujului de rit mai fraged. O fata draguta ma ia de maneca si ma intreba "NU te supara.. ai fost cumva la BORC, la Gura Humorului?"

ei bine,da.eu eram acea fata.era prima seara DELAHOYA,o seara superba,cand chiar nu ma asteptam sa-i intalnesc pe respectivii acolo.la cat de praf eram,credeam ca o vreo halucinatie,mirosul BORCULUI era in in minte si in sufletul meu.cu aproape o saptamana inainte,stateam langa ei la gala premiiilor speciale,si-i aplaudam pentru ca erau si ei Suzuki team.
omuletilor am poze cu voi din seara de la BORC,pentru ca in cluj nu mai aveam baterii.oricum..multumesc :)

ca sa inchid,trebuie sa recunosc ca da..lucrurile bune incep cu SU
>suz (eu)
>sunaina(super super special lady)
>suzuki(cele mai faine momente legate de marca si mai mult ca sigur masina parcata in fata blocului meu,intr-o luna)



Cristi,barosane,mersi!

2 comments:

Mika spunea...

Buna SUZ! Suzuki Dojo te saluta si se bucura de astfel de intamplari neasteptate si simpatice!!! Tare.

Suz spunea...

eu ma bucur si mai tare.
de fapt,de la borc,la seara in care am fugit sa salut omuletii si pana azi la raspuns...am fost intr-o stare euforica...si inca sunt.

sa ne auzim si,eventual, vedem cu bine :) si alta data.