se bea,la greu,pana luni!






am trecut.am asteptat aproape 4 ore.si cand in sfasit a venit examinatorul,m-au apucat emotiile.
un cacanar imputit las si fricos,de care m-a avetizat tata.am avut grija cu toti pietonii,cu viteza si mai ales cu devansarile.era sa ma pice,dar m-a jignit in ultimu hal cand mi-a zis ca nu merit sa fiu fata de instructor,ca merg jalnic.i-am aratat cat de tare tremuram,dar l-a durut in cur.
mi-a scris admis pe foaie,moment in care am incepu sa plang.daca scria respins,eram la politie acuma.jur ca-l bateam!
am ramas singura in masina si am inceput sa plang in ultimul hal.a venit o tipa si a crezut ca am picat.i-am zis ca de fapt am trecut dar ca sufar un soc emotional super puternic.i-am zis sa aiba grija cu examinatorul asta ca e un porc si jumatate.

tata mi-a zis ca e un dobitoc,ca i-a mai picat cursanti care au mers la fel de bine ca mine.mi-a mai zis ca nu parerea lui ala conteaza,ci a lui si a celorlalti conducatori cu experienta care au zis ca merg bine.azi am mers aiurea pentru ca aveam emotii.

bine ca am trecut.
de azi am permis.
de azi...pana luni,dau de baut.ma imbat,imbat lumea.
luni,in portmoneul meu o sa mai stea un document legal cu mine cu parul verde.
o sa inceapa lumea sa creada ca e chiar culoarea mea naturala.
sunt fericita,socata,emotionata.
ma gandesc doar la samuraiul ce ma asteapta,la multe sessionuri de offroad/.
adio transportului in comun,taxiurilor,fany-ului,trenului.
de azi...lumea sta la picioarele mele si nu eu la picioarele ei.