marele morcov.

100 km/h versus tracy chapman versus tata.

ne-am dus pana in seini,cand soarele incepea sa apuna.drumul a fost superb si am avut impresia ca e un vis in care zbor.multa vreme am ascultat Tracy Chapman ,pe alocuri cu tata care canta peste,cu soarele in fata si 100 km/h in puterea mea.
e superb!
ma gandesc doar ca de maine poate ca o sa fie asa aproape tot timpul:drumuri lungi,cu viteze mai mari sau mai mici,soarele protector ,muzica fina.de maine pot sa fiu "full time driver" sau doar "half time driver".pot sa fiu sofer al proprii scoli de soferi,sau in continuare cursanta.
pot sa am fisa de parcurs sau o bucata de hartie infoliata,cu o poza cu parul verde.
pot sa conduc propriul Samurai sau Focusul tatei.

au ramas mai putin de 12 ore.am un morcov de 2 metri in fund.
nu-l aveam pana acum.
sunt sigura ca nici dimineata nu o sa-l mai am.
pentru ca merg bine.mai mult decat bine.
nu o zic doar eu,au zis-o destui.